شرایط بازگردانی کالا

اعتماد و امنیت خرید و آسودگی خاطر مشتریان از اولویت‏‌های قروه کالا است. با وجود این ممکن است مشتریان پس از خرید، با مسائلی روبرو شوند که برای این منظور ضمانت بازگشت کالا برای مشتریان در نظر گرفته شده است.

توجه فرمایید که برای استفاده از ضمانت بازگشت کالا:

برای مشتریان شهرستان قروه که پرداخت درب منزل را انتخاب کرده اند به دلیل امکان مشاهده و رویت محصول و سپس پرداخت، در صورت مغایرت یا مشکل در محصول، بلافاصله با فروشنده تماس گرفته یا بصورت حضوری به فروشگاه مراجعه نمایند و مسولیتی شامل قروه کالا نمیشود.

اما برای مشتریان سایر شهرها که پرداخت اینترنتی و ارسال پستی را انتخاب نموده اند، باید حداکثرطی 24 ساعت پس از دریافت محصول، ابتدا فرم درخواست بازگشت کالا را درانتهای این مطالب تکمیل نمایند(تا از واریز مبلغ پرداختی به فروشنده تا حل مشکل جلوگیری به عمل آید) و سپس با فروشنده تماس گرفته و فروشنده شرایط بازگشت کالای مورد نظر را بطور کامل توضیح داده و اطلاعات مورد نیاز را ثبت کرده و فرایند بازگشت کالا آغاز می گردد و در صورت عدم همکاری فروشنده، با پشتیبانی سایت تماس گرفته تا موضوع مورد بررسی قرار گیرد.

در غیر این صورت قروه کالا تعهدی در قبال بازگشت وجه پرداختی شما نخواهد داشت. همچنین عدم ارسال درخواست خریدار طی 1 روز اول پس از تحویل کالا به منزله تایید خرید بوده و قروه کالا مبلغ خرید را به حساب فروشنده واریز می نماید.

شرایط استفاده از ضمانت

1: لازم است کارتن و جعبه اصلی محصولات تا پایان روزهای مهلت استفاده، نگهداری شود و از دور ریختن آن جداً خودداری شود.

استفاده از این سرویس تنها در صورتی امکان‌پذیر است که کالا در کارتن یا جعبه اصلی خود به فروشنده بازگردانده شود.

برچسب زدن یا نوشتن توضیحات، آدرس یا هر مورد دیگری روی کارتن یا جعبه اصلی کالا و یا پاره و مخدوش کردن آن، امکان استفاده از ضمانت بازگشت را از بین خواهد برد.

این سرویس اشکال‏‏‌های فنی و ظاهری (شکستگی، خط و خش و مانند آن روی بدنه کالا و قطعات تزئینی) که در اثر استفاده نادرست کاربر از کالا ایجاد شود، را شامل نمی‏‏‌شود. استفاده نادرست پس از تحویل کالا مواردی مانند حمل و نقل و جابجایی، نصب و راه اندازی، تنظیمات، کاربرد غیرمعمول، نگهداری و استفاده‌ی غیر و متفاوت با توصیه سازنده کالا (قید شده در دفترچه راهنمای کالا) را شامل می‌شود.

2: اگر کالای خریداری شده از نظر مشخصات یا ظاهر فیزیکی با اطلاعات ثبت شده مغایرت داشته باشد.

وجود مغایرت، باید حداکثر طی 24 ساعت پس از دریافت کالا، هم به فروشنده و هم به پشتیبانی قروه کالا از طریق تلفن اطلاع داده شود.

اگر مغایرت، بدون استفاده از کالا قابل مشاهده است، مثل رنگ یا مشخصات درج شده روی بدنه، باید کالا در شرایط اولیه خود باشد و از آن استفاده نشده باشد.

عکس محصولات جهت اطلاع و کمک به خرید مشتری است و از آنجا که ممکن است در پاره ای جزییات با کالای اصلی تفاوت هایی داشته باشد به استناد آنها نمی توان اعلام مغایرت کرد. ملاک وجود مغایرت در مشخصات کالا، مشخصات فنی درج شده درسایت است.

در صورتی که امکان تشخیص مغایرت بدون باز کردن بسته بندی وجود دارد، امکان رسیدگی به درخواست مشتری در صورتی ممکن است که کالا از حالت اورجینال یا بسته‌بندی اصلی و اولیه خود خارج نشده باشد.

در صورتی که امکان تشخیص مغایرت تنها با باز کردن بسته بندی ممکن باشد، لازم است کارتن و جعبه اصلی محصولات نگهداری شود و از دور ریختن آن جداً خودداری شود.

استفاده از این سرویس تنها در صورتی امکان‌پذیر است که کالا در کارتن یا جعبه اصلی خود به فروشنده بازگردانده شود. برچسب زدن یا نوشتن توضیحات، آدرس یا هر مورد دیگری روی کارتن یا جعبه اصلی کالا و یا پاره و مخدوش کردن آن، امکان استفاده از ضمانت بازگشت را از بین خواهد برد.

3: اگر کالای خریداری شده، آسیب دیدگی یا ایراد فیزیکی و ظاهری داشته باشد.

آسیب‏‏ یا ایراد فیزیکی باید حداکثر طی 24 ساعت پس از دریافت کالا، هم به فروشنده و و هم به پشتیبانی قروه کالا از طریق تلفن اطلاع داده شود.

4: اگر مشتری از خرید خود منصرف شود.

در صورتی که شما از خرید خود منصرف شده باشید باید حداکثر طی7 روز پس از دریافت کالا، هم به فروشنده و هم به کارشناسان پاساژ از طریق تلفن اطلاع داده شود.

انصراف از خرید و درخواست مرجوعی به کالایی تعلق می‌گیرد که باز نشده باشد، هیچ‌گونه دخل و تصرف، باز کردن بسته‌بندی اولیه، پلمب، برچسب‌ها و حتی نایلون وکیوم و شیرینک، امکان مرجوع کردن را از بین خواهد برد حتی اگر از کالا استفاده نشده باشد.

اگر هنوز سفارش ارسال نشده باشد، باید هر چه سریع‏‌تر به فروشنده اطلاع داده شود.

برگرداندن وجه پس از تایید فروشنده، تنها در صورتی امکان‌پذیر است که کالا باز نشده باشد، در شرایط اولیه خود (پلمپ) باشد، از آن استفاده نشده باشد، و به همراه همه ملزومات و اقلام همراه آن، ارسال شود. همچنین اگر کالا به‌ همراه هدیه فروخته شده باشد، بازگرداندن هدیه همراه آن نیز الزامی است.

لازم به ذکر است کالاهایی که به دلیل ماهیت خاص یا استفاده شخصی و با توجه به لزوم رعایت مسایل بهداشتی وسلامتی نمی‌توانند بازپس داده شوند، از شمول این بند خارج هستند.

لطفاً توجه داشته باشید که هرگونه تغییر در شرایط اولیه کالا، حتی در بسته بندی امکان استفاده از این سرویس را از بین خواهد برد.

همچنین در صورت انصراف از خرید، ارسال کالا به عهده مشتری خواهد بود.

5: اگر در اثر حمل و نقل، آسیب دیدگی ایجاد شده باشد.

آسیب‏‏ دیدگی باید حداکثر طی 24 ساعت پس از دریافت کالا، هم به فروشنده و هم به کارشناسان قروه کالا اطلاع داده شود. کالای آسیب دیده به همراه صورت جلسه رسمی شرکت حمل کننده و کلیه متعلقات و فاکتوربه فروشنده ارسال شود.

لطفاً توجه داشته باشید امضای رسید مبتنی بر دریافت کالا بصورت صحیح و سالم و یا عدم دریافت صورتجلسه کالای خسارت دیده از مأمور شرکت حمل و نقل، امکان استفاده از این سرویس را از بین خواهد برد.

با توجه به بسته بندی ایمن و استاندارد همه مرسولات، تحویل به هر یک از شرکت‏‏‌های حمل و نقل معتبر به انتخاب کاربر و اعلام بارنامه مرسوله به این معنی است که بروز هر گونه حادثه در هنگام حمل و تحویل به عهده شرکت حمل و نقل است و فروشنده تنها در صورت تایید شرکت حمل کننده سفارش و در راستای تسهیل امور پیگیری، خسارت را جبران می‌‏کند.

لازم است کارتن و جعبه اصلی محصولات نگهداری شود و از دور ریختن آن جداً خودداری شود. استفاده از این سرویس تنها در صورتی امکان‌پذیر است که کالا در کارتن یا جعبه اصلی خود به پاساژ بازگردانده شود. برچسب زدن یا نوشتن توضیحات، آدرس یا هر مورد دیگری روی کارتن یا جعبه اصلی کالا و یا پاره و مخدوش کردن آن، امکان استفاده از ضمانت بازگشت را از بین خواهد برد.

کالای آسیب دیده و همه لوازم جانبی و متعلقات آن، باید به همان شکلی که مشتری تحویل گرفته است به همراه صورت جلسه رسمی شرکت حمل کننده و فاکتور به فروشنده ارسال شود. (کپی مدارک را نزد خود نگهدارید)

در صورتی که آسیب‏‌، در لحظه قابل مشاهده باشد، مشتری می‏‌تواند از تحویل گرفتن مرسوله خودداری کند تا جهت بررسی و ارسال مجدد به فروشنده بازگردانده شود.

توجه:

پس از بررسی کالا های مرجوعی توسط فروشنده، در صورتی که کالا خارج از ضوابط مقرر در قروه کالا مرجوع شده باشد و بدون ایراد تشخیص داده شود، برای مشتری ارسال می‌شود. در صورت استنکاف مشتری از تحویل کالای سالم و بدون ایراد، کالای مزبور به مدت یک ماه بصورت امانت نزد فروشنده باقی می‌ماند و با انقضای این مهلت فروشنده در قبال کالا و زیان‌های وارده بر آن یا مفقود شدن آن هیچ‌گونه مسئولیتی نخواهد داشت.

بازگرداندن کالا

از آنجایی که ممکن است لازم باشد هزینه بازگشت کالا از فروشنده اخذ گردد و یا آدرس بازگشت کالا متفاوت از آدرس درج شده  روی بسته پستی باشد لذا از ارسال کالا بدون هماهنگی با فروشنده و قروه کالا جداً، خودداری نمایید و تنها در صورت اعلام فروشنده یا قروه کالا اقدام به ارسال کالا به فروشنده نمایید. توجه داشته باشید که در صورت ارسال کالا به فروشنده بدون ارسال درخواست و هماهنگی با قروه کالا، هیچگونه مسئولیتی در قبال پیگیری خرید شما نخواهیم داشت و ممکن است در صورت عدم تایید فروشنده وجهی به شما استرداد نگردد.

برای ارسال، باید کالا در جعبه یا کارتن اصلی خود به ‏خوبی بسته‌بندی شود و لوازم جانبی و همه اقلام همراه مانند کابل، ریموت، باطری، دفترچه راهنما، کارت گارانتی، کارت بیمه، بند و قطعات بسته بندی به همراه کالای اصلی ارسال شود.

برچسب زدن یا نوشتن توضیحات، آدرس یا هر مورد دیگری روی کارتن یا جعبه اصلی کالا و یا پاره و مخدوش کردن آن، امکان استفاده از ضمانت بازگشت را از بین خواهد برد. (در صورت لزوم، توضیحات خود را پشت فاکتور خرید یا قطعه کاغذ جداگانه‌ای بنویسید.)

رسیدگی به درخواست

کارشناسان پس از فروش فروشگاه ایرادهای اعلام شده توسط مشتری را بررسی و کنترل می‌‏کنند. اگر ایراد، مغایرت یا آسیب‌دیدگی توسط کارشناسان فروشگاه تایید شود، کالا تعویض خواهد شد.

لازم به ذکر است که تعویض کالا منوط و مشروط به موجود بودن کالا در فروشگاه مورد نظر است. در صورت عدم موجودیت، وجه کالای مرجوعی را به حساب مشتری واریز می گردد.

پس از دریافت و پذیرش کالا توسط فروشنده، بسته به نوع محصول و مشکل اعلام شده توسط مشتری، تست و اعلام نظر نهایی کارشناسان پس از فروش، به طور میانگین 48 ساعت کاری زمان خواهد برد و پس از آن نتایج بررسی به شما اطلاع داده خواهد شد.

اطلاع به پشتیبانی قروه کالا

ابتدا فرم زیر را تکمیل کنید و سپس با فروشنده تماس بگیرید.

توجه: جهت رسیدگی به درخواست، ذکر شماره پیگیری سفارش در هر یک از روش‌های بالا الزامی است.

این صفحه ممکن است در آینده مشمول اضافه شدن بندهایی در مفاد آن باشد . فلذا انجام خرید به منزله پذیرش کلیه مفاد مربوطه می باشد.

درخواست بازگشت کالا

  • فروشگاهی که محصول را خریداری کرده اید.
  • دلیل درخواست بازگشت کالا را بصورت کامل توضیح دهید
بستن
مقایسه